Fogadó az Ehetetlen Nyulakhoz; avagy Kedves Látogató

Kedves Látogató,

Ez a blog más, mint a többi. Szögezzünk le pár dolgot elöljáróban, jó? :)

1. A feltöltött képeken a saját gyártmányaim láthatóak, 100%-ban. A receptek pontosan azok, amiket megfőztem.

2. Nem érdekel, hova teszed fel esetlegesen letöltött receptjeimet vagy képeimet :) Nem fogok hisztikézve tamtamot verni, hogy "hogy MERED ellopni a kedvenc tányéromról készült fotót az ÉÉÉÉN receptemmel". Nincs új a nap alatt, nagyon kevés az eredeti ötlet. Bármilyen jó receptet is álmodik meg az ember, valaki azt már szinte biztosan kitalálta, majdnem úgy. Ja, hogyha az enyémbe egy marékkal több zsálya kerül, akkor már írhatom, hogy saját? Jaj már.

3. Azért főzök, mert örömet szerzek vele magamnak és a családomnak. Nem azért, hogy féltve dugdossam a recepteket, és azt gondoljam, hogy én vagyok a világ közepe :) Akinek az szerez örömet, hogy főzőversenyt nyer a receptemmel, a sajátjaként tüntetve fel - tudod mit? Hajrá és egészségedre :)

4. A nyulak TABUK. Te nem eszed meg a kutyádat vagy a macskádat, én nem eszem meg a nyulamat. És más nyulát se. Az erdő nyulát se. A nyúl intelligens állatka, csodálatos társ, édes, szeretnivaló, személyiséggel rendelkező teremtmény. Itt nem lesz nyúlrecept.

5. Ha netán kedves gasztrobloggerként olvasod a blogomat, kérlek, ne küldj nekem se díjat, se egyéb izéket. Amennyiben lehet, meg is próbálok letiltani minden ilyen kezdeményezést. Mint mondtam, én örömmel főzök, és nem azért csinálom a blogot, hogy fontos ember, VALAKI legyek a világ szemében. Van saját életem, hobbijaim, a főzés másodlagos - bár szintén fontos - tevékenység. Nem vágyom tagja lenni semmilyen fanatikus gasztroközösségnek, és nem itt óhajtom kiélni esetleges - bár remélhetőleg jól kiirtott - kispolgári álmaimat.

6. Ha eddig kibírtad a lendületes kezdést, akkor némi jó hír is jöhet :) Az ételek többsége NORMÁLIS hozzávalókkal és eszközökkel készül. Értsd: hétköznapi ember pénztárcájához mért, a legtöbb boltban megtalálható alkatrészekkel. Nincs sem kertem, se ezerféle konyhagépem, kivéve egy-két tényleg alap dolgot, mint például a botmixer. Nem fogom a lelkivilágodat terhelni olyan zöldségfélékkel, amikhez az Internetet kell felütnöm, hogy megtudjam, mi az ördög az és hogy néz ki. Tele van a butykosom azokkal a blogokkal, ahol félórát kell lapozgatnom, hogy találjak valami exotikus szörrnyűségtől mentes, értelmes kaját. Persze, olyan is kell, de hogy százból kilencvenöt? A maradék öt meg szotyog a zsírtól.

Nagyjából ennyi volt, amit elöljáróban közölni szerettem volna. Ha tovább olvasol, kellemes időtöltést kívánok!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések